КЕЙС

Продаж бізнесу

Soul Partners виступив радником з продажу компанії LeBoutique
Компанія LeBoutique – це потужний гравець на ринку електронної комерції в сегменті fashion, яка була заснована двома українськими підприємцями Романом Онищенком та Андрієм Дрогобицьким в 2010р. Міноритарними акціонерами Компанії були ряд європейських венчурних фондів та приватних інвесторів. Компанія успішно розвивалась виключно за рахунок власних коштів, та після 8 років розвитку бізнесу для багатьох акціонерів період інвестування був вичерпаний, тому було прийнято рішення продати Компанію.
Віталій Провоторов
Керуючий партнер
Партнер Soul Partners Віталій Провоторов успішно залучив більш ніж $1млн seed інвестицій в стартап Seadora від одного з найбільших українських венчурних фондів – SMRK в 2019.
У 2018р. почався процес продажу, який тривав більш ніж 2.5 роки. Протягом цього періоду Компанія під управлінням команди Soul Partners проходила три послідовних інвестиційних процеси із трьома потенційними інвесторами, із останнім із яких і була завершена транзакція.

Робота інвестиційної команди Soul Partners настільки імпонувала акціонерам Компанії, що один із акціонерів LeBoutique - Андрій Дрогобицький - попросив паралельно організувати залучення seed раунду інвестицій під його новий проект Seadora.

Ключові етапи продажу LeBoutique:
  • 1
    Визначення індикативної вартості компанії
    Однією із найважливіших задач перед початком продажу компанії є аналіз її фінансової звітності з метою визначення індикативної вартості компанії, так як найчастіше вартість компанії розраховується через мультиплікатор до EBITDA або виручки.
  • 2
    Підготовка маркетингових матеріалів
    - тізер – короткий інвестиційний документ, мета якого зацікавити інвестора та залучити в інвестиційний процес
    - фінансова модель - невід'ємна складова в процесі продажу бізнесу, так як вона відображає (1) грошовий потік компанії як мінімум на найближчі 5 років, а також (2) оцінку компанії методом дисконтованих грошових потоків
    - інформаційний меморандум – детальний інвестиційний документ який розкриває інформацію про ринок, на якому працює компанія, операційну і бізнес-модель компанії, огляд історичних фінансових показників та плани розвитку компанії
    - процесний лист – документ, який регламентує процес та дає інформацію для всіх учасників інвестиційного процесу про етапи, тривалість даного етапу, та вимоги до кожного з етапів
  • 3
    Підготовка списку інвесторів та їх контактування
    В рамках проекту було сконтактовано більш ніж 100 потенційних інвесторів: іноземні та локальні стратегічні гравці, PE фонди та HNWI.
  • 4
    Незобов'язуюча пропозиція
    Пропозиція, яку надає інвестор з приводу ключових умов і параметрів транзакції на базі інформації, що була надана радником.
    В рамках інвестиційного процесу з продажу LeBoutique було отримано 3 незобов'язуючі пропозиції від трьох стратегічних інвесторів. Перші два процеси зупинились на пізніх стадіях транзакції, а процес із останнім інвестором успішно закрився.
  • 5
    Діагностика
    Після підписання обома сторонами незобов'язуючої пропозиції був запущений процес діагностики, яка включала в себе фінансову, податкову, юридичну, операційну, логістичну та IT складові. Кожна складова процесу супроводжувалася постійними діалогами та запитами між інвестиційними радниками та представниками покупця. Весь процес діагностики керувався командою Soul Partners та привав близько двох місяців.
  • 6
    Підписання, Виконання Умов для Закриття та Закриття Угоди
    Представники Soul Partners були активно залученні в підготовку транзакційних документів (договір купівлі продажу акцій та супровідні документи); слідкували за виконанням Умов до Закриття угоди та в результаті успішно закрили транзакцію.
Результат

100% корпоративних прав LeBoutique було продано Групі DCH після 10 місяців з моменту виявленого інтересу представниками DCH. Група DCH бачить перспективу в сфері електронної комерції та планує реалізувати синергії LeBoutique із їх існуючим офлайновим бізнесом «Караван» та з банківськими продуктами.
Китайський технологічний конгломерат проінвестував в українського розробника відеоігр. До цього моменту Tencent ніколи не здійснював інвестиції в Україні
Не кожний український бізнес готовий
до такого випробування
Спортивна Площа 1а, Бізнес-центр "Гулівер" Вежа "Б", 11 поверх
Київ 01023, Україна
hello@soulpartners.com.ua